Halaman

Khamis, 28 Oktober 2010

Dia YaNg Ke-100



Pertamanya, sebelum perkenalkan insan bertuah ke-100 yang menjadi follower belog Eyza...
Eyza ucapkan jutaan terima kasih pada follower ke-51-99...
Tanpa kalian, tidak akan cukup jumlah ini menjadi 100...


Baiklah, tanpa membuang masa lagi (skemanya la Cik Eyza ni)..
Dia yang ke-100 ialah belog



3 Perkara Tentang Tuan Empunya Belog yang katanya banyak songeh ini..hehehe

  1. Orangnya comel molek, manis wajahnya (serius Eyza suka tengok gambar kat header dia tu)
2. Belognya simple but very nice (ini pendapat peribadi ok)

3. Sedang anjurkan giveaway yang tersangat menarik...(Eyza mahu join, harap berkesempatan buat entrynya sebelum tarikh tutup)


Okey, cukup setakat ini sahaja..kalau nak tahu lebih mengenai Cik Anita silalah ke belog beliau..hehe


CeLoTeH EyzA : Kawan-kawan, yok berblogwalking...



4 ulasan:

Anitadahahs berkata...

waaahh!
terharu Cik Anita macam gini siap ada entri special untuk Cik Anita.hihi.. :) Terima kasih yaa!!

oh kalau sempat join la GA tu, tinggal berapa hari je lagi..hehe..

NuRuL iZZa berkata...

hehe..bertuahlah cik nita..

insyaAllah akan join jugak nti..hehe..

qistina abdullah berkata...

wahh tahniah2!!

btw, tq miss eyza sudi singgah ke blog sy ye...

=)

NuRuL iZZa berkata...

ur wlcome, qis...