Halaman

TeRiMa KaSiH DaTaNG BeLoG BiaSa iNi

Ahad, 10 Oktober 2010

10.10.10

Tarikh chantek untuk tahun ini telah tiba..

10.10.10

Jatuh pula pada hari Ahad, confirmlah ramai yang kahwin pada hari ini..
Yang dinanti-nanti tentunya perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr Harlina..
Tak sabar rasanya nak tengok siaran langsung melalui Nona di TV3 nanti...
Yok kita tengok sama-sama nanti ye...


Gambar kat atas ni antara yang Eyza suka..banyak lagi gambar cantik yang boleh kita tengok kat khairulhazwan dan candidsyndrome..

Dah ramai pun yang post entry pasal perkahwinan kedua merpati sejoli ini..
Mana tidaknya, tarikh dahlah cantik..
Konsep perkahwinan pula memang gempak iaitu konsep istana kayangan (tradisional + dongeng)...
Gambar pre-wedding tersangatlah special..
Jemputan pun bukan calang-calang orang..
Door girf untuk VVIP barangan kristal ye..
Macam-macam lagilah yang hebat-hebat...
Semua tu tentunya dah buat orang biasa-biasa seperti Eyza ni teruja...

Tapi yang lebih penting..
Orang biasa-biasa yang juga kahwin pada hari ini..
Tentunya akan bangga kerana tarikh majlis mereka sama dengan selebriti..hehe

Mari kita ramai-ramai..
(Maksud Eyza bagi yang belum kahwin ye)
Tarikh tahun-tahun depannya ada juga..

11.11.11

12.12.12

Tentu ada kawan-kawan & blogger yang akan pilih tarikh di atas...
Nantikan saja kejutan untuk tahun depan..
Tapi Eyza suka tarikh yang ini..

20.11.2011

Ok tak????



CeLoTeH EyzA ~~ Haha..so sengal la Eyza ni, kerja pun belum tapi tarikh sudah pilih...berangan je kerjanya Eyza nih..huhu