Halaman

Isnin, 15 Ogos 2011

TeRiMa KaSiH ~~ SaYa BaHaGia


Bulan Ramdhan yang sememangnya membawa berkat...
Hari tu dapat BE...
Hari ni dapat dua perkara yang menggembirakan juga...
Pertamanya bonus raya dah masuk...(^_^)V
Keduanya, Eyza dah lulus temuduga SPP..

"DIPERAKUKAN LANTIKAN TETAP"



Alhamdulillah, berita gembira datang bertimpa-timpa...
Minggu lepas balik Kota Tinggi..
Dapat menyenangkan hati famili...
Tahun pertama kerja, pertama kali membelanjakan duit gaji membeli itu ini...
Kalau boleh semua benda nak support untuk famili..
Baju raya...
Kasut raya...
Kuih raya...
Air raya...
Haha...semua yang berkaitan raya la..
Mesti kawan-kawan pun pernah melalui perasaan yang sama macam Eyza kan...

Ya Allah, terima kasih kerana memberikan aku peluang untuk menyenangkan hati mak abah & adik-adik..
Aku syukur pada-Mu...
Kau permudahkanlah segala urusan ku pada masa akan datang..
Agar aku akan dapat terus menyenangkan hati mereka yang dulunya tak pernah jemu menyenangkan hatiku...
Amin...




Tiada ulasan: