Halaman

TeRiMa KaSiH DaTaNG BeLoG BiaSa iNi

Jumaat, 19 Ogos 2011

KeDai iMPiaN ~~~ MaMPuKaH TeRLaKSaNa??


Eyza selalu berangan-angan nak buka kedai..
Berniaga...
Mak abah Eyza pun berniaga juga sejak dari awal dorang kahwin..
Tapi perniagaan kecil-kecilan aje..
Buka kedai makan kat tempat Eyza tinggal..
Masa sekolah dulu pun Eyza join Kelab Tunas Bistari a.k.a Usahawan Muda..
Kiranya darah "berdagang" mak abah menyerap masuk ke dalam jiwa Eyza..hahaha

Eyza ada simpan satu impian..
Nak buka kedai buku + cafe + CC..
Hehe..
Kat kedai tu jual + sewa buku..
Boleh layari internet or Wifi..
And boleh juga makan2 snek sambil beronline atau baca buku..
Kedai macam ni dah selalu ada..
Tapi tetap nak juga buka kedai camni..
Moga tertunailah impian Eyza..
Amin..


...elegannya rekabentuknya...


...santai...


...ceria...


..salah satu book cafe di Singapura..

Okey, mulai sekarang mahu sentiasa berangan-angan sampai impian tertunai..
Ingat lagi pesan cikgu masa zaman sekolah dolu-dolu,

"Berangan tu tak salahnya, sekurang-kurangnya awak tetap merasainya melalui angan daripada tak dapat atau rasai apa-apa"