Halaman

Isnin, 22 Ogos 2011

PERHATIAN ~~~ KuiH BeRuLaT


 Ya Allah, kenapalah ada manusia "dajjal" macam ni...
Kasihan pengguna selalu tertipu...
Dah tu bila dituntut & diminta beri ulasan sibuk larikan diri...
Pengusaha atau pengedar perlu berhati-hati..
Bukan semua jenis kuih cara penyimpanannya sama...
Kalau kuih yang ada "cheese"..
Kenalah simpan dalam peti sejuk..
Bila baca berita macam ni...
Kena beringatlah raya nanti...
Makan kuih tu tolong belek-belek dulu...

Benda macam ni pernah terjadi pada Eyza..
Tapi bukan kuih raya..
Eyza beli kerepek dan pisang salai kat Ayer Hitam...
Balik rumah belek punya belek..
Ada banyak ulat kat pisang salai tu..
Geram ada..
Sedih pun ada...
Nak pergi minta ganti rugi pula tak sempat..
Sebab minggu tu sangat busy dengan hal kerja..
Sabar sajalah hati masa tu..
Sepatutnya Eyza pergi minta ganti rugi kan...

Tiada ulasan: