Halaman

TeRiMa KaSiH DaTaNG BeLoG BiaSa iNi

Khamis, 25 Ogos 2011

SeMaNgaT JaDi LuNTuR


Semalam baru post entry Eyza semangat nak beraya...
Tapi malam tadi semuanya jadi luntur..
Sebabnya anak kucing Eyza "Tom"..
Yang menjadi salah satu sebab mengapa Eyza tak sabar nak balik...
Tom mati mengejut..
Sedangkan tengah hari tu baru je call mak..
Mak pun seronok bercerita...
Tom yang penuh dengan aksi spontan entah apa-apa..
Tapi balik saja mak dari Lotus Desaru..
Mak nampak Tom dah terlepek...
Mati...
Mak kata mungkin kucing jahat jiran cakar dia..
Sebab kucing jiran tu suka kacau anak-anak kucing..
Sedihnya hati Tuhan saja yang tahu..
Menangis...
Air mata seperti tak mahu berhenti semalam...
Tidur dengan air mata..
Bangun pagi dengan mata bengkak..
Huhu..
Tom, maafkan kakak sebab tak jaga Tom..
Tapi akak pasti Tom bahagia kan dengan kami walaupun cuma sebentar...
Tambah sedih bila mak bagitahu makanan Whiskas Junior untuk Tom tu ada lagi berbaki dua paket..
Ya, Allah...
Aku mengharapkan kau temukanlah aku bersama mereka (kucing-kucing) ini kelak di syurga-Mu...
Amin...