Halaman

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 29 November 2010

ToLoNg uNDi Limau Ais & April Wilson



Atas permintaan dari en. LimauAis sendiri, Eyza pun buat entry ni. Kawan-kawan dah tau ke mengenai Nokia Socialista King & Queen???? Nak faham, baca penerangan kat bawah ni:

"Sebenarnya contest Nokia Socialista King & Queen ini bertujuan untuk mencari mereka yang aktif dalam social networking iaitu facebook dan twitter dan melayakkan mereka digelar Socialista King & Queen. Bak kata orang mereka yang memang addict and gila ber’facebook’ dan twitter tak mengira tempat dan waktu. Facebook dan twitter telah menjadi medium untuk menyebarkan maklumat dan berita terkini serta termasuk gosip panas yang lebih pantas daripada surat khabar." ~LimauAis~


Apa perlu anda buat?

1. Pergi ke Nokia Socialista King/ Queen Nominees

2. Vote untuk Limau Ais dan April Wilson

3. Isikan maklumat anda seperti Nama, E-Mail dan NRIC, Lastly, klik button Submit Your Vote.

PERINGATAN: Sila klik confirmation link dalam email anda. Kalau takde dalam inbox mesti dalam Spam. Kalau Spam takde jugak isi borang sekali lagi dan submit


Jangan lupa untuk check email anda dan mengesahkan vote anda. Terima kasih untuk mereka yang telah vote untuk kami. Jasamu dikenang. Kalau kami menang nanti kami belanja anda semua limau ais sebotol, boleh minum sampai lebam.


Vote anda amat bermakna buat kami untuk menjadikan kami antara yang popular di Malaysia. Mana lah tau nanti Limau Ais nak buat rancangan sendiri macam TMZ. Apa pon jangan lupa vote dan promote pada kawan-kawan untuk vote kami. We luv u all! Share di facebook and help us spread the word!


Sumber: Vote Limau Ais & April untuk Socialista King & Queen | LimauAis




CeLoTeH EyzA : Dah mmg tak ada idea nak buat entry lagi la nih..hahaha. Apa-apa ajelah Cik Eyza oi...jgn lupa undi ye kawan-kawan.

Tiada ulasan: