Halaman

TeRiMa KaSiH DaTaNG BeLoG BiaSa iNi

Ahad, 1 Mei 2011

PeRLu KeR???


Eyza memang salah satu antara jutaan ribuan peminat KPoP..
Tapi semalam masa blogwalking jumpa sesuatu yang wat hati sebal...
Ada plak orang Malaysia yang sibuk nak meniru KPoP ni..
Masalahnya bukan hanya irama dan lagu saje nak dicedoknya..
Dengan cara berpakaian sekali diangkutnya..
Mak ai...berpinar mata kepala tengok wei...
Mungkin ada sebahagian yang boleh terima..
Tapi bagi Eyza tak boleh diterima...
Artis yang ada setakat ni pun pakaian mengalahkan bintang Hollywood..
Tambah plak dengan yang baru-baru camni..
Aduyai, kerajaan Malaysia tak boleh ke buat akta ke apa-apa ke..
Untuk tetapkan etika berpakaian artis..
Moga segala kebaikan akan tersebar menutup cela-cela yang ada...
InsyaAllah...

Nak letak gambar tapi rasa cam menyemak je kat blog..
So, sesiapa yang belum tengok..
Boleh la klik di link kat bawah ni..
Saja je Eyza nak sedekah trafik kat blogger..hehe