Halaman

Khamis, 23 Disember 2010

CiuMaN MaiN-MaiN


Haha betul ke tidak itu terjemahannya Eyza pun tak pasti..
Main bedal saja...
Ciuman main-main a.k.a Playfull Kiss ni sebenarnya adalah tajuk drama Korea..
Eyza baru sahaja habis menonton drama ni Isnin lepas..
Sangat seronok walhal masa mula-mula tengok terdetik dalam hati "best ke cite ni??"..
Tapi setelah lama ditonton sememangnya sangat seronok..
Terima kasih kepada Ain Jimat yang telah membeli CD drama ini bersempena dengan kemasukan PTPTN beliau..
Hahaha, mau kang kuar lagi komplain pasal pelajar guna duit pinjaman untuk beli benda selain buku..
Tapi walau apapun tanggapannya Eyza tetap fikir begini..
"Saya pinjam duit tu dan saya bayar kembali, so xyah sibuk2 nak tau saya belanja duit tu beli apa"
Mak ai, kenyataan berani mati...
Sorry ye Mr. PTPTN, Eyza terlebih emo sudah...

Okey kembali kepada kisah sebenarnya..
Dah tersasul jauh sangat...
Mata pula makin ngantuk so korang layan gambar-gambar ajelah ea..
Yang penting bagi Eyza drama ni memang best...




Cinta Oh Ha Ni pada Seung Jo yang hanya bertepuk sebelah tangan


Makan-makan sebelum rumah Ha Ni roboh


Pergi sekolah bersama sebab Ha Ni tumpang rumah Seung Jo


Seung Jo bantu Ha Ni study..so sweet!!


Ciuman pertama *Seung Jo mulakan dulu (so faham2 ajelah kan cinta telah berbalas tp tak nak mengaku)


Ciuman kedua *Seung Jo curi-curi cium masa Ha Ni tertidur..


Ciuman ketiga *Pengakuan dari Seung Jo yang dia juga cinta sama Ha Ni


Mereka pun kahwin..



~~~ SEKIAN ~~~


Tiada ulasan: