Halaman

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 26 Oktober 2010

BuNga KeSuKaaN SaYa!!!

Konvo pun dah hampir dua minggu berlalu...
Segala bunga dan pemberian ketika konvo telah pun menjadi seperti di bawah:


Huhu..sayangnya bunga ros pun dah tak segar..
Sebab itu Eyza kurang minat  bunga segar...
Setiap orang berlainan minatnya kan...
Tapi kalau dah orang bagi Eyza bunga takkanlah nak kata:
"Eh, saya tak suka bunga-bunga segar ni!!!"
Hahaha...sangat biadap kalau kata begitu...
Cerita pasal bunga ni, Eyza sebenarnya adalah peminat bunga tulip...
Tak tahulah kenapa..
Tak ada sebab yang spesifik pun suka bunga ni...
Yang Eyza tahu, bila tengok je bunga tulip ni rasa suka sangat...



Cantik kan bunga tulip ni...
Antara negara yang terkenal dengan bunga tulip ialah Belanda...
Harapnya pada masa akan datang ada rezeki Eyza nak ke sana..
*Tapi sebelum melancong ke luar negara, Eyza mahu habiskan keliling negara sendiri dahulu




CeLoTeH EyzA : Ada tak kawan-kawan yang juga suka bunga tulip????


5 ulasan:

MAZHA berkata...

salam, InsyaAllah kalau ada kemahuan tentu ade jalan....?

~Ain Jimat~ berkata...

aiyaya.. saye pown suka bunga tulip jga ler~

Asri Alam berkata...

cantik gambar bunga tu. aku harap boleh dtg tmpt mcm tu suatu hari nti :)

saiful berkata...

saya lebih suka bunga tulip plastik sbb x yah bagi baja atau air,hehehe!

Ainismaira berkata...

saya suka semua jenis bunga... bunga tayar je tak.. hehe :D